Mijn 10 favoriete vakantiefoto’s

Well hello!

Moi is back from la douce France. 

Ik zou eigenlijk gaan bloggen daar, maar dat is een beetje misgelopen. Het was heerlijk om twee weken niks te doen. Jammer dan.

Om weer een beetje in een blogritme te komen begin ik met een laagdrempelige post: vakantiefoto’s! Wij hebben twee weken in het zuiden van de Auvergne vertoefd, aan de rivier de Lot. Het was tevens onze eerste kampeervakantie. Ooit. Daar ga ik misschien ook nog wat over schrijven. Maar ploeg eerst maar even door onze 346 vakantiefoto’s (kidding!).

zomer 2015Schommelen. De hele dag.

zomer 2015Majli hoef je niet uit te leggen wat een Siesta is.

zomer 2015

zomer 2015Ik zei het toch? De. Hele. Dag.

zomer 2015

zomer 2015

zomer 2015

zomer 2015

zomer 2015

zomer 2015

zomer 2015

zomer 2015

zomer 2015Erachter komen dat het ijsje van je zus én groter én lekkerder is.

zomer 2015

Dat waren er 14, maar soit. Wij hadden het leuk. En u?

Ik heb een aantal blogs op de planning staan voor de komende weken:

– de knippie review (kwam begin van de maand al uit, oei oei)
– mijn bikini (getest en al!),
– een review van de lingeriecursus die ik deze zomer volgde
– een wat-ik-had-willen-weten-voordat-ik-voor-het-eerst-ging-kamperen-post.

Nog voorkeur voor een volgorde? Roept u maar!

Dit bericht werd geplaatst in just talk en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Mijn 10 favoriete vakantiefoto’s

  1. Annemarie zegt:

    Kamperen !! Hoe was het?? ben zeer benieuwd!

    Like

  2. Annemiek zegt:

    Fantastische foto’s. En natuurlijk(!!!) de kampeerervaringen.

    Like

  3. Marije zegt:

    Yoehoe, leuk die foto’s! Aangezien ik de ballen verstand heb van naaien, ga ik voor de dingen die je had willen weten…. Vooruit, ik ben ook wel heel nieuwsgierig naar de bikini-story. Past ook wel in de lijn van badpak naar bikini 😉

    Like

  4. Irma zegt:

    Hihi ook al ben ik ook nieuwsgierig naar de rest, wil ik toch eerst over het competenties horen. Ook omdat wij volgend jaar willen gaan camperen.

    Like

  5. Marieke zegt:

    Heerlijke foto’s! Dan weet ik wat me te wachten staat als we deze maand een schommel in de tuin hebben staan!
    Ik zou zeggen (praktisch als ik ben 😉 …): 1 review Knippie (voordat de nieuwe uit is ;)…. 2. de bikini (nu er nog kans op mooi weer is) 3. lingerieworkshop review (waar ik echt wel heel nieuwsgierig naar ben) 4. kampeertips (aangezien ik geen kampeervakantie gepland heb staan de komende maanden, mag dat wel even wachten)
    Maar omgekeerd mag ook, want ik heb zo’n gevoel dat jouw kampeertips zeer vermakelijk zullen zijn!

    Like

  6. caro zegt:

    Ha Rachel,

    Leuk die blog, had nooit gedacht dat jij zou gaan kamperen…
    Weet nog dat je een van je eerste blogs ooit over timemanagement ging… ben wel benieuwd hoe dat nu is… na zo veel jaar verder…

    Laterzz

    Caro

    Like

  7. Angelique zegt:

    Ik ben wel benieuwd naar je kampeer ervaring 😊

    Like

  8. Mirjam zegt:

    Leuke vakantie foto’s 🙂 Ik miste je knippie review al. Ik heb (nog) geen patroontje ontdekt wat ik echt zou willen naaien, deze keer. Dus ik ben heel benieuwd wat jij er van vindt….

    Like

  9. Fanny zegt:

    I think that is one of the most imaortpnt info for me. And i am happy reading your article. However wanna statement on some normal things, The site taste is ideal, the articles is in point of fact great . Just right process, cheers.

    Like

  10. Eloise zegt:

    I’m a trainee The titfuck with her tits still inside her shirt was indeed the best part. I’ve never titfucked a girl who wa1&#n82s7;t completely topless, so this gives me a great idea! Thanks to whichever horny Japanese animator who made this!! I remember thinking Tifa would make a great titfuck way back when I was playing FFVII years ago… while everybody else was going on about the fucking chocobos! LOL!

    Like

Geef een reactie

