Winnaar giveaway!

Even een snel berichtje tussendoor om de winnaar van de giveaway bekend te maken.

Snel, want zometeen spring ik weer in de auto onderweg naar dag twee van mijn zomercursus lingerie voor beginners. Gisteren begonnen, en nu al superveel geleerd!Maar daar zal ik een andere keer zeker nog uitgebreid op terugkomen…. first things first.

*tromgeroffel*

In totaal waren er 22 reacties, waarvan er 20 meededen voor de give-away.

randomnmbrgnrtr

En het elfde comment was van KelliSews!

kellisews

Zo grappig, deze reactie… en dan nog winnen ook! Gefeliciteerd Kelly! Stuur je me even een mailtje? Oh, en Kelly, smocken is ook te doen hoor. Daar staat natuurlijk een uitgebreide uitleg over in het boekje… 😉

Bedankt allemaal voor het meedoen, het was weer leuk! Echt, wat zijn giveaways toch zalig om te doen!

Dit bericht werd geplaatst in finished projects. Bookmark de permalink .

2 reacties op Winnaar giveaway!

  1. KelliSews zegt:

    Joepiiiii! 🙂 dat maakt mijn dag nu helemaal goed. Ik kijk al uit om dat in mijn brievenbus te krijgen! Naar welk adres mag ik mailen?

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

