Giveaway winnaar en inspirerende ideeën

Allereerst: super bedankt voor alle lieve, leuke en enthousiaste reacties en felicitaties op mijn giveaway en verjaardag. Elke comment toverde weer een grote grijns op mijn gezicht. Dankjulliewel.

Camera Roll-444

Met een beetje vertraging (twee woorden: examens nakijken), heb ik eindelijk een winnaar geloot! Ik deed het trucje op random.org en dit is wat de ruis in het universum zei:

NaamloosDe zevende comment kwam van Marieke van Circle meets Line:

Naamloos

Gefeliciteerd Marieke! Ik neem contact met je op voor je gegevens.

Nogmaals: iedereen bedankt voor het meedoen en vooral voor de leuke berichtjes. Jullie kwamen met goede ideeën, waarvan ik er zeker een paar ga invoeren. Het idee van een Work In Progress post sprak me erg aan, evenals het meer aandacht besteden aan de technische kant van het naaien. Er borrelen al wat nieuwe ideetjes! Expect more! 🙂

x

Dit bericht werd geplaatst in Giveaway en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Giveaway winnaar en inspirerende ideeën

  1. MultiVroon zegt:

    Gefeliciteerd Marieke! En dank Rachel voor het weggeven 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

