Mini sewing meetup in Amsterdam!

Guys. Dit wordt leuk. Kom ook!

Tasia van Sewaholic is in Nederland (Europa) voor vakantie en woensdag 20 mei ontmoet ik haar met Janou van The Queen Ring in Amsterdam. Ik weet dat het nogal kortdag is, maar als je in de gelegenheid bent, overweeg dan zeker om te komen!

Sewing meetup Amsterdam

Het programma voor de dag ziet er als volgt uit:

Om 12:30 ontmoeten we elkaar bij De Bakkerswinkel (Warmoesstraat 69, op een paar minuutjes lopen van het station), waar we lunchen.

Daarna gaan we naar Kantje Boord. Superleuke winkel, waar ze heel veel kantjes, bandjes,  stoffen, fournituren,  lycra, elastische kanten, lingeriematerialen, turnpakken-stof, etc. verkopen.

Vervolgens gaan we naar de Albert Cuyp markt, waar heel wat stoffenzaken zitten. En natuurlijk Jan de grote Kleinvakman.

’s Avonds gaan we waarschijnlijk nog ergens een hapje eten, maar we hebben nog niet besloten waar. (tips?)

Kortom: Taartjes, stoffen en gezelligheid met gelijkgestemden. 

Heb je altijd al eens stoffen willen shoppen in Amsterdam, maar wist je nooit waar je moest beginnen? Lijkt het je leuk om met ons mee te gaan? Please don’t by shy. Je hoeft geen blog te hebben (of aan andere voorwaarden te voldoen. Nee zeg!) We zijn maar met een paar, en wij kennen elkaar ook allemaal niet IRL. Het is dus voor iedereen wel een beetje spannend, maar vanwege het kleine groepje wel een leuke laagdrempelige gelegenheid om eens uit je comfortzone te stappen.

Reageer hieronder met een comment of neem even contact met me op, ook als je nog twijfelt (maar opgepast: ik kan heel overtuigend zijn ;))

Meetup in Antwerpen

Als er een Sewing Celebrity in het land is, moet dat natuurlijk uitgebreid gevierd worden. Vandaar dat er zaterdag 23 mei nog een Sewing Meetup is met Tasia, in Antwerpen. Daar gaan wat meer mensen heen. Mocht je daar in geïnteresseerd zijn, neem dan even contact op met Lieke van A Bouquet of Buttons.

Dit bericht werd geplaatst in finished projects en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Mini sewing meetup in Amsterdam!

  1. MultiVroon zegt:

    Hmmm, leuk idee! Maar de vrije middag van de dochter natuurlijk… of zij het leuk vindt om meegesleept te worden 😉 Ik kijk het nog even aan! Maar aangezien ik “in de buurt” woon van deze meet is het natuurlijk erg verleidelijk.

    Like

  2. Wat leuk!
    Ik meld mij graag aan voor de meet-up in Amsterdam!

    Like

  3. Wendy zegt:

    Zo tof! Moest ik kunnen, ik kwam af… Helaas, is dit net ietsje te ver… Komt ze ook naar Spanje? Veel plezier alleszins!!!

    Like

  4. Pingback: Op stoffenjacht in Amsterdam (deel 1) | Maak Het Met Rachel

Geef een reactie

