Me-Made-May 2015

Jaja, it’s that time of the year again… Morgen is het 1 mei, en dat betekent dat de Me-Made-May Challenge weer van start gaat.

Me-Made-May (vanaf nu: MMM) is een challenge die in het leven is geroepen om mensen die zelf kleding naaien/breien/haken/refashionen/upcyclen aan te moedigen deze handgemaakte items ook echt te gaan dragen. De Challenge wordt dit jaar voor de zesde keer gehouden.

Meer over MMM kun je terugvinden op de site van Zoe. Zij legt je er alles over uit.

Ik doe -natuurlijk- mee, en ga elke dag een foto plaatsen op Instagram en Facebook. Ik probeer 4 dagen per week zelf iets handgemaakts te dragen. De overige dagen draagt een van mijn kinderen iets handgemaakts.

Wie doet er mee? Je mag je eigen regels bedenken (al draag je maar 1 keer per week iets handgemaakts), dus weinig handgemaakte items is geen reden om niet mee te doen.

Gebruik #MMMay15 op social media.

Aan het einde van de maand doe ik een roundup van alle outfits op de blog. Tot die tijd volg je me op facebook of instagram (volgen we elkaar al?)

Dit bericht werd geplaatst in Me-Made-May en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Me-Made-May 2015

  1. MultiVroon zegt:

    Ah, ook leuk! Wie weet doe ik er ook iets aan! Haha, iets, lekker vrijblijvend :p

    Like

  2. Pingback: (C)Harley top: patroonmix | Het Machien

  3. Pingback: Me Made May: alle outfits! (+ reflectie) | Maak Het Met Rachel

Geef een reactie

