Snel kerstrokje voor Isja

Kerstrokje Isja

Af en toe is het heerlijk om een snel project tussendoor te doen. Instant gratification, give it to me baby!

Elk jaar overvalt me toch weer een soort eindejaarsstress, van alle (feest)kleertjes die ik wil gaan maken. Gepaard met een soort eindejaarsmoeheid krijg ik lang niet alles gedaan wat op mijn lijstje stond. het is elk jaar hetzelfde, en toch ben ik steeds weer verbaasd. Ik ben een trage leerling.

kerstrokje Isja

Het is een eenvoudig rimpelrokje (volgens dezelfde methode die ik gebruik voor mijn workshop). De maillot had ik al, en Isja wilde een bijpassend rokje bij de maillot. Oke, dat kan geregeld worden, mevrouwtje!

kerstrokje IsjaDe roze Spaanse glitterschoentjes (met hakje!) horen eigenlijk thuis in de verkleedkist, maar als het feest is moet en zal ze die schoenen aan doen. Ik vind het schattig.
kerstrokje Isja

Het shirtje is gewoon van de HEMA. De foto’s zijn overbewerkt omdat er al dagen geen goed daglicht is. Maar ik heb compassie met mezelf (wegens een combi van  eindejaarsstress en eindejaarsmoeheid), en ga er vanuit dat jullie dat ook hebben . Toch?

Dit bericht werd geplaatst in finished projects, Isja, kids clothes, kinderkleding en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Snel kerstrokje voor Isja

  1. Annemiek zegt:

    Oh, wat schattig!
    Isja wat ben je mooi! Je zult prachtig zijn op het kerstfeest,

    Like

Geef een reactie

