Winnaar Giveaway!

* tromgeroffel *

DIY kersthangers

Er waren welgeteld zes mensen die mijn mooie kersthangertjes wilden winnen. Dat is niet veel, maar aan de andere kant: er kan er toch maar eentje winnen.

random generator

Ik deed het trucje op Random.org en het lot besliste dat de derde reactie moest winnen, en dat is…. Maud!

Gefeliciteerd Maud! Ik neem contact met je op.

Niet gewonnen? Jammer (vind ik echt!) Ik had het jullie allemaal gegund. Het goed nieuws is dat ik het superleuk vond om een giveaway te organiseren, dus dat ga ik in de toekomst vaker doen.

Hopelijk is jullie boom ook zonder deze hangertjes erg kitscherig, kleurrijk, vrolijk en gezellig!

En anders kun je ze nog altijd zelf maken (hier vind je de uitgebreide beschrijving)!

Dit bericht werd geplaatst in finished projects. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

