Verjaardagspost

Al maanden wil ik een blog beginnen, en mijn verjaardag leek me de perfecte dag om daarmee van start te gaan. Happy birthday to me!

Mijn maandenlange mijmeringen  (ik ben dol op alliteraties!) hebben me al zoveel voorpret bezorgd, dat ik sta te trappelen om te beginnen. Ja… visualiseer dat maar even.

Ik barst van de plannen en de energie en kan niet wachten om al mijn ideeën met jullie te delen.  Verwacht reviews van patronen, naai-inspiratie, naaikamergeheimen (oohlala), how-to’s, hippe kinderkleding, mijn eigen naaiprojecten (natuurlijk), en alles wat verder (n)iets met naaien te maken heeft.

il_570xN.345679385screenprint door Rob Ryan, hier te koop.

Ik hoop dat je blijft hangen om te kijken hoe dit avontuur zich verder ontvouwt.
Nu moet ik gaan, ik heb nog een taart te bakken!

Dit bericht werd geplaatst in personal en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Verjaardagspost

  1. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En wat leuk dat je bent gaan bloggen! 🙂

    Like

  2. Tine zegt:

    Ha! Ik vind dat alvast niet erg dat je een blog begonnen bent. Wat je tot hiertoe gepost hebt, is echt mooi! Ik volg je! 🙂

    Like

  3. Pingback: Birthdays are for sharing… | Maak Het Met Rachel

Geef een reactie

